Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 4 June 2012

++ SEE fOOD ++

n3 kali ni , pasal tomyam udang yang meleleh arr air liur 
kalo teringat..
Huawawaawaaw...

Mana idaqnya, mmg superb tomyam udang kat warong ni..
Udang sepenuh mangkuk...
Kedai di terletak kat Tanjung Malim.. Buka malam je kot.. 
sb kitaorg kalo g Tanjung Malim, petang kedai ni xbuka..

Kedainya gred C, la coz bla bla bla..... 
Aritu, ada pernah nampak cik ct  berlari lintang pukang.. eeee..
Tapi mengenangkan tekak yg mmg mengidam, g gak la c2..

We (me n my hubby & BIL +SIL anak beranak) just order 
tomyam udang n nasi putih n ketam goreng lada hitam n air suam..

Makan la sepuasnya tanpa menoleh kanan kiri..
Memang sedap ar, hirup kuah tomyam tu mcm apa ntah... 
services mmg lambat ar.. berjanggut gak ar tunggu..
tp apakan daya, mmg terbahek!!!!!!

Layanzz pic kat bawah..




  (xhengat udang nyerrrrrrrr)


*


*


 mmg superb 



*


*


 ketammmmmmmmmm...


*






*


ketam lagikkkkkk...





price nye mak xhengat, sebab bukan mak yang bayar...
jangan di tanya wokei!!! 
tQ BIL..

... hahahhhahhaha

Selamat Menjamu Mata eik !!!!



++ Lalalalalalaaa ++





Mengimbau kenangan saat kemaruk dengan tudung 
FAREEDA Nyata Jelita..

Time ni uoals tau, lebih kurang dalam kol8 pg ktorg tercegat kat depan 
pintu butik semata2 nak jadi org 1st okey .. 
Mana idaqnya time nie, 
" Crazy Sale "... tur

Yang kelakarnya, ingatkan ktorg jer, rupanya ramai da sampai.. 
Masing2 dok dalam keta..
 Nampak ktorg diri kat pin2, masing2 keluar sb pe kena beratur.. 

Pulaknya, kedai kol 10pg baru bukak.. 
Gile tak giler ler time tu.. 
Hahahhahahha..





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...